Založ si blog

Keď sa muž zamiluje a žena mu odpovedá. . .

 

Zamilovaný muž:

Dal by som ti všetko, čo mám a viem, 
vyplním každý tvoj sen – aj zomriem preň!

 

Len dovoľ mi pri tebe zostávať v noci, 
lebo srdce mi roztrhne, ak budeš proti.

 

Žena:

Mám toľko snov, čo naplniť môžeš, ak vieš, 
len vyčkaj, možno nie zajtra, ani nie dnes,

 

prv dones mi tú ružu, čo v mraze kvitne, 
oživ pre mňa neskutočne krásny príbeh,

 

zažiar sám v noci aspoň jednu hviezdu, 
ak ľubiš ma naozaj – rieku pre mňa presuň.

 

Potom môžeš zostať pri mne, aj celé veky, 
ukážem ti, aký v láske sa schováva prepych.

 

 

Ako divé zviera

31.08.2012

Ako divé zviera čakám na tvoju blízkosť, nechám sa skrotiť, keď svet konečne zmizol, a utíchli hluky ľudí, čo napĺňajú priestor, aj keď ma to nudí, nie je iné miesto. Nediv sa mojej divosti, veď neviem čo robiť, keď svet sa točí v plytkosti ja v smútku, keď si preč, sa uzatváram do seba, lebo nečakám nič, nie je v tom žiadna odmena, [...]

Noc

24.08.2012

Noc plná svetiel,túžob a prianí,svet stíchol,nechal nás samých, v odraze svetiel,bol odraz tvojho šťastia,blýskalo sa jasne,a noc bola krásna, prišiel si s obavou,či budem rada,čakala som dlho,s tebou viac nebola som sama, a v našej radosti,tie obavy zmizli,všetci boli ďaleko,len ty si mi bol blízky, v odrazoch svetiel,bola tvoja láska,bol si [...]

Si ako more

18.08.2012

Prišiel si ako tichý príliv, objal moje krehké telo, zrazu: aké slastné je môcť sa mýliť – môcť skúmať svet tak smelo! Keď po boku stojí mi hora tak silných a múdrych vĺn, vravím: som malá ešte, viem, ale tvoja! – moje priania počúva more a spln! Zrkadlím sa v tebe, ako odraz na pokojnej hladine, poznám:netušiac, kde juh je, či sever, [...]

Európsky parlament / Europarlament /

Opozícia dvakrát prehrala, pred eurovoľbami však Progresívci v prieskumoch dominujú. Zamieša kartami strašenie vojnou a kritika únie?

03.05.2024 06:05

Európske voľby môžu zmeniť politickú mapu v koalícii. Ide o Andreja Danka.

vojna na Ukrajine, energetika, DTEK

ONLINE: Ukrajinci vedia, čo potrebuje ich energetika - Patrioty

03.05.2024 06:00

Ukrajinskí energetici vedia, čo potrebuje ich sektor, ktorý je terčom ruských rakiet. Protiraketové systémy ako je Patriot.

Russia Ukraine War

Utekajú Ukrajinci pred brannou povinnosťou za hranice? Ficova vláda stojí pred otázkou ich návratu do vlasti

03.05.2024 06:00

Ukrajina potrebuje viac bojových posíl v uniformách a potrebuje ich čím skôr

Macocha, tragédia

Prečo skočila žena s dcérkami v náručí do priepasti Macocha? Dôvody letnej tragédie sú známe

03.05.2024 05:50

Bol to nesmierne smutný prípad, keď vlani vybrala mladá žena z kočíka dieťa, druhé držala za ruku a skočila do priepasti.

Maja Demcisakova

Štatistiky blogu

Počet článkov: 22
Celková čítanosť: 35109x
Priemerná čítanosť článkov: 1596x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy