Založ si blog

Si ako more

 

Prišiel si ako tichý príliv,

objal moje krehké telo,

zrazu: aké slastné je môcť sa mýliť –

môcť skúmať svet tak smelo!

 

Keď po boku stojí mi hora

tak silných a múdrych vĺn,

vravím: som malá ešte, viem, ale tvoja! –

moje priania počúva more a spln!

 

Zrkadlím sa v tebe,

ako odraz na pokojnej hladine,

poznám:netušiac, kde juh je, či sever,

že moja cesta láskou preplynie.

 

 

Ako divé zviera

31.08.2012

Ako divé zviera čakám na tvoju blízkosť, nechám sa skrotiť, keď svet konečne zmizol, a utíchli hluky ľudí, čo napĺňajú priestor, aj keď ma to nudí, nie je iné miesto. Nediv sa mojej divosti, veď neviem čo robiť, keď svet sa točí v plytkosti ja v smútku, keď si preč, sa uzatváram do seba, lebo nečakám nič, nie je v tom žiadna odmena, [...]

Noc

24.08.2012

Noc plná svetiel,túžob a prianí,svet stíchol,nechal nás samých, v odraze svetiel,bol odraz tvojho šťastia,blýskalo sa jasne,a noc bola krásna, prišiel si s obavou,či budem rada,čakala som dlho,s tebou viac nebola som sama, a v našej radosti,tie obavy zmizli,všetci boli ďaleko,len ty si mi bol blízky, v odrazoch svetiel,bola tvoja láska,bol si [...]

Balada o hore prianí I

14.08.2012

Keď stojíš na hore prianía nebo je belasé,vtedy sám si,ako nebol si azda nikdy, to všetko,čo vôkol teba sa v tráve ligoce,na dosah ruky je,veď sám si to stvoril. Čo viac ti chýba,čo viac môžeš chcieť?Či budeš schopný túžiť do smrti?V tieni svojich sĺzhľadať ten cieľ,čo dokonale naplní… Hora ti vraví,počuť jej ozvenu,nesie sa [...]

Tádž Mahal, mReportér

Jeden z novodobých divov sveta, ktorý stavali viac ako dvadsať rokov. Majestátna stavba je považovaná za symbol Indie

19.03.2024 05:00

Nášmu mReportérovi sa podarilo zachytiť pekné zábery priamo z Indie.

pellegrini, korčok

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

19.03.2024 00:51

Pravda sledovala zákulisie prvej debaty dvoch najpopulárnejších uchádzačov o prezidentský post

Izrael / Tunel / Hamas /

Zástupca šéfa ozbrojeného krídla Hamasu je podľa USA po smrti

18.03.2024 23:29

Biely dom potvrdil smrť tretieho muža Hamasu Marwána Ísu.

pellegrini

Pellegrini o prezidentskej kampani: Očakáva od Matoviča podpásový útok?

18.03.2024 22:54

A ako vníma, že nedostal podporu od koaličného partnera SNS?

Maja Demcisakova

Štatistiky blogu

Počet článkov: 22
Celková čítanosť: 34857x
Priemerná čítanosť článkov: 1584x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy