Založ si blog

Dnes nebuď ma

 

Dnes nebuď ma, drahý,

dnes nechaj ma spať,

tak spánku sa mi máli,

v sne ďalej môžeš mať rád

 

moje ruky, moje vlasy,

keď ticho ti zaspím,

vtedy nehou ma zasyp,

veď sen je tak krásny…

 

 

Ako divé zviera

31.08.2012

Ako divé zviera čakám na tvoju blízkosť, nechám sa skrotiť, keď svet konečne zmizol, a utíchli hluky ľudí, čo napĺňajú priestor, aj keď ma to nudí, nie je iné miesto. Nediv sa mojej divosti, veď neviem čo robiť, keď svet sa točí v plytkosti ja v smútku, keď si preč, sa uzatváram do seba, lebo nečakám nič, nie je v tom žiadna odmena, [...]

Noc

24.08.2012

Noc plná svetiel,túžob a prianí,svet stíchol,nechal nás samých, v odraze svetiel,bol odraz tvojho šťastia,blýskalo sa jasne,a noc bola krásna, prišiel si s obavou,či budem rada,čakala som dlho,s tebou viac nebola som sama, a v našej radosti,tie obavy zmizli,všetci boli ďaleko,len ty si mi bol blízky, v odrazoch svetiel,bola tvoja láska,bol si [...]

Si ako more

18.08.2012

Prišiel si ako tichý príliv, objal moje krehké telo, zrazu: aké slastné je môcť sa mýliť – môcť skúmať svet tak smelo! Keď po boku stojí mi hora tak silných a múdrych vĺn, vravím: som malá ešte, viem, ale tvoja! – moje priania počúva more a spln! Zrkadlím sa v tebe, ako odraz na pokojnej hladine, poznám:netušiac, kde juh je, či sever, [...]

Andrej Babiš, Monika Babišová

Šokujúci rozchod po 30 rokoch. Babiš s manželkou Monikou oznámili koniec vzťahu

19.04.2024 18:06

Ubezpečili, že ich rodinné väzby zostanú aj kvôli deťom pevné.

kravy

Kmeň vtáčej chrípky H5N1 detegovali aj v kravskom mlieku, upozornila WHO

19.04.2024 17:46

Nateraz nie je známe, ako dlho môže vírus v mlieku prežiť.

SR Požiar Osada Stropkov Situácia Mimoriadna POX

Polícia začala v súvislosti s požiarom v Stropkove trestné stíhanie

19.04.2024 17:17

Po požiari, ktorý zničil deväť obydlí, ostalo bez strechy nad hlavou 49 tamojších obyvateľov, z nich 29 detí.

Ukrajinskí vojaci ďakujú Slovákom za zbierku na muníciu

Zbierka na muníciu raketovo rastie, podporila ju i Čaputová. Ďakujeme, bratia Slováci, odkazujú ukrajinskí vojaci z frontu

19.04.2024 16:30, aktualizované: 17:35

Ciieľ bol najskôr vyzbierať jeden milión eur. Vzhľadom na obrovský ohlas a ochotu posielať peniaze obrancom, je zbierka bez finančného a časového limitu.

Maja Demcisakova

Štatistiky blogu

Počet článkov: 22
Celková čítanosť: 34970x
Priemerná čítanosť článkov: 1590x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy