Založ si blog

Archív: júl, 2012

Ríša nočných snov

Tam, kde vietor tíško vanie, v radostnej ríši snov – sny nečakajú na svitaniena oblohe plynie večný lov: oblak vtáka predbieha, vták – ten poľuje na mesiac, vo hviezdach skrýva sa útecha – chichúňať sa nemôžu prestať. Víly tancujú na pláni, vo vejúcich tenkých šatách, nik tajne nehľadí na nich, hlasy v tom speve nedá sa zrátať. […]

Pokračovanie článku

Báseň o pochmúrnej básni

Napadla mi báseňv pochmúrnej šedi dňa, okolitá tieseň plynula z ľudského dna, všetko bolo šedé, ako oblaky ťažkých mračien, možno si ma skúšal hľadať, no v nich si ma nenašiel. Ťažká duša chce byť sama, premoknúť v daždi na nitku, možno v ňom sa zjaví brána, z ktorej duša nájde úniku. Báseň v rytme pádu kvapiek, zrodila sa ako blesky,v […]

Pokračovanie článku

Budem ťa čakať

Kým lampióny rozsvietia svetlá noci, kým kohút ohlási v úsvite nový deň, budem ťa hľadať bez prestania bez pomoci, namiesto spánku presnívam bdelý sen. Pokým bude stáť svet na svojom mieste, pokiaľ bude leto horúce, zima studená, počkám ťa na rázcestí určenom presne, ani po čase nebudem tým svetom zmenená. Pokiaľ vesmír sa neprestane točiť, […]

Pokračovanie článku

Dnes nebuď ma

Dnes nebuď ma, drahý, dnes nechaj ma spať, tak spánku sa mi máli, v sne ďalej môžeš mať rád moje ruky, moje vlasy, keď ticho ti zaspím, vtedy nehou ma zasyp, veď sen je tak krásny…

Pokračovanie článku

Deň lásky

Dávaš mi srdce na dlani, objímaš ma silno, do neho ukladám poklady, pomaly, starostlivo, leskne sa pena vo vani, voda tečie prudko, vôňa je sladká nad nami, v nej stráca sa ten hukot. Dávam ti letmé dotyky, v nich cítiš, že som tvoja, kým vstúpime spolu naveky do jemného príboja.

Pokračovanie článku

Svadobná

Keď slnko ti ožiari novú cestu, a ty zrazu pevne vieš, kam ísť, naproti domovu, kráse, búrke aj blesku – význam dá všetko, čo doteraz nebolo nič. Len láska dá ti úplnú slobodu a pokoj, dá zmysel všetkému nášmu bytiu, bude v tebe a vo všetkom vôkol, hneď všetky tiene minulosti zmiznú. Pokým naplní sa čaša života – nech ten pohár nie […]

Pokračovanie článku

Protiklady

Tvrdý ako hora,mäkký ako piesok v púšti,čo pokazí krutá vôľa,tichý smútok v slziach suší, len v súzvuku duší,ten smútok sa tíši, si mi čoraz bližší,hoc ukrytý v tajnej skrýši.

Pokračovanie článku

Šelma

Mäkké labky náhle, cupitajú v tichu, vzrušenie a radosť zliate v jednom vzdychu, otriasť sa a odísť, to je údel šelmy, zakrádať sa v lístí, byť aj nedôsledný. Mať v hlave ten plán, ako zatnúť zuby, dať najavo – kto je pán, a zaryť pazúry. Schúliť sa len tam, kde bezpečne je, teplo, byť tak sladko sám, v spánku […]

Pokračovanie článku
Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

18.03.2024 20:00

Favoriti predvolebných prieskumov sa stretli v prvom priamom predvolebnom dueli.

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

19.03.2024 00:51

Pravda sledovala zákulisie prvej debaty dvoch najpopulárnejších uchádzačov o prezidentský post

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

18.03.2024 14:55

Prokurátori ÚŠP si prevzali dekréty o ich zaradení na jednotlivé GP SR, kde budú pôsobiť po zrušení špeciálnej prokuratúry.

Maja Demcisakova

Štatistiky blogu

Počet článkov: 22
Celková čítanosť: 34858x
Priemerná čítanosť článkov: 1584x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy