Založ si blog

Pravá krása

Skutočná krása,
tá vždy sa skrýva,
chcela by večná byť,
nie chvíľu živá.

 

Nechce sa predať
nedá sa vlastniť,
môžeš len ochutnať
a potom odísť.

 

Je chvíľu pri tebe
a potom je sama,
lebo je skutočná,
lebo je pravá.

 

Tak príjdeš ty
a odíjdeš znova,
tá chvíľa s tebou snáď,
bola len snová.

 

Ako divé zviera

31.08.2012

Ako divé zviera čakám na tvoju blízkosť, nechám sa skrotiť, keď svet konečne zmizol, a utíchli hluky ľudí, čo napĺňajú priestor, aj keď ma to nudí, nie je iné miesto. Nediv sa mojej divosti, veď neviem čo robiť, keď svet sa točí v plytkosti ja v smútku, keď si preč, sa uzatváram do seba, lebo nečakám nič, nie je v tom žiadna odmena, [...]

Noc

24.08.2012

Noc plná svetiel,túžob a prianí,svet stíchol,nechal nás samých, v odraze svetiel,bol odraz tvojho šťastia,blýskalo sa jasne,a noc bola krásna, prišiel si s obavou,či budem rada,čakala som dlho,s tebou viac nebola som sama, a v našej radosti,tie obavy zmizli,všetci boli ďaleko,len ty si mi bol blízky, v odrazoch svetiel,bola tvoja láska,bol si [...]

Si ako more

18.08.2012

Prišiel si ako tichý príliv, objal moje krehké telo, zrazu: aké slastné je môcť sa mýliť – môcť skúmať svet tak smelo! Keď po boku stojí mi hora tak silných a múdrych vĺn, vravím: som malá ešte, viem, ale tvoja! – moje priania počúva more a spln! Zrkadlím sa v tebe, ako odraz na pokojnej hladine, poznám:netušiac, kde juh je, či sever, [...]

hlasovací preukaz

Hlasovací preukaz na prvé kolo volieb sa dá osobne vybaviť do piatka

19.03.2024 10:30

Vybaviť preukaz môže za voliča aj ním splnomocnená osoba.

Vladimir Putin, Moskva, Rusko

Útok na Volkova bol mrazivo účinný. Dokazuje návrat ruskej špionáže do studenej vojny

19.03.2024 10:25

Rusi do každej vojny vstúpili v zlom stave, potom ale postupne, vďaka vysokému počtu ľudí a nulovému rešpektu k ich strate, sa dostali do formy.

Jaroslav Haščák

V kauze Gorila opäť obvinili Haščáka a ďalšie osoby

19.03.2024 09:36, aktualizované: 09:57

Ide o trestné činy založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny či korupčné trestné činy.

Kurimany, zrútený most

Nemeckú statičku Sabine H. uznal súd za nevinnú v kauze spadnutého mosta na Spiši

19.03.2024 09:24

Tragédia si v novembri 2011 vyžiadala štyri ľudské obete a ďalších zranených.

Maja Demcisakova

Štatistiky blogu

Počet článkov: 22
Celková čítanosť: 34859x
Priemerná čítanosť článkov: 1585x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy